tisdag 1 november 2011

3. någon jag skulle kunna riskera livet för

mina bästavänner såklart!
från vänster:

Hannah: hon har precis flyttat till sverige från hongkong där hon har bott i 2 år men nu har hon flyttat tillbaks till sverige. vi hade lite svårt i början men nu när vi kommit varanndra närmare så är hon en person som jag aldrig kommer att släppa. Hon är en underbar person som helt enkelt bara är helt underbar ! hon är grym att prata med hon säger lixom alltid rätt saker vid rätt tillfällen skulle kunna skríva en hel roman om henne, men så blir det inte nu.

Elisabeth ( bettan ): vart ska man börja med denna goa tjej... hon är underbar! man kan skratta i hundra år med henne. vi har känt varanndra sen trean då hon började i min klass sen dess har vi typ alltid hållit ihop. hon e allt sköööön hon henne kan man verkligen snacka killar med! hon är typ värsta proet ;) vet nt varför XD

Johanna ( jojjo ) så underbar tjej hon och jag är TEAMWORK asså vi gjorde en kladdkaka i micron på 5 min och den blev suuper god! det är fan pro! asså det går inte att förklara hur hon är hon är rolig vi har samma humor och ba är helt insaane tsm :) hon o jag kan ligga och skratta i år!

Emelie ( emi ) hahah! säger jag bara! min underbara goa syrra hon och jag har känt varanndra sen vi var små bebisar har gått på samma dagis och gått samma skolor i alla år! hon och jag har hittat på mååånga bus i våra dar och gör fortfranade det ska jag säga er ;) hon är verkligen min syrra ! vi båda kan varanndra in och utan till! jag kan exakt alla hennes små knappar vad hon tycker om o.s.v jag är snarare hennes mamma! haha

alla dom här tjejerna skulle jag kunna riskera livet för! älskar alla så OTROLIGT mycket! dom kommer alltid finnas i mitt hjärta ÄLSKAR ER ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar