torsdag 3 november 2011

wazaaa

igår var jag hos pan .
han fick nya skor. Hovslagaren sa att han hade överben och att om han var sara så skulle han inte köpa honom.. så sara var lite nedstämd.. stackars henne. Förstår henne verkligen hon har ju gjort ett sånt otroligt jobb med honom! och sen om hon lämnar tillbaks honom till dom som lärde honom fel... och inte veta vart han tar vägen! det e inte roligt det inte..
så tyckte lite synd om henne . Men men ..

Jag red iallafall longerade lite i början sen så satt jag upp och började rida :) i början så var han lite jobbig han släppte inte handen men efter ca 7 min så släppte han och var jätte mjuk och jag kunde ställa honom och böja så som jag ville ha honom red mycket på halvlång tyglar så att han lixom skulle arbeta lite själv medans jag andvände skänklarna och benen ;) sen satt sara upp och red lite.. KULIGT :D
åkte hem och gjorde inte så mycket mer :D

Idag har jag öööm inte gjort något typ ;) haha var med pojkvännen sen så åkte jag in till stan för att jag och pappsen skulle fixa mitt pass som hade gått ut :O
háhaha blev skiiit ful på bilden men man står ju lixom rakt framifrån får inte le eller något och som min pappa sa " man blir alldrig snygg på dom där fotorna.. "

nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på ÄLSKADE SPOTIFY som vanligt med datorn och mobilen i högsta hugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar